Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 2
Pokaż wszystkie komentarzeMotocykl dopiero w fazach testowych, ledwo wprowadzony z kupą innowacji a już zajmuje 2 miejsce w wyścicach z podstarzałym kierowcą :D Jak ją dopracują to będzie ogień w szopie i nawet ducati z 200 cm3 za dużej pojemności nie da rade.. Powinni uciąć ducati tą pojemność, to zostałaby na szarym końcu
OdpowiedzNajpierw poczytaj sobie o regulaminie Superbików, 2-cylindrówki Ducati mają większą masę, od 4 cylindrówek + zwężki( na gardzielach i wlotach airboxu) + zabroniona wymiana przełożeń + represyjny e-prom + inne ograniczenia. Z praw fizyki wynika 4 cylindry 1000 = mniej więcej 2000 2-cylindrówek. Ducat ma ok. 195-200 KM w zależności od specyfiki toru, a najsłabsza 4 cylindrówka ( Kawasaki) ma tych 215 KM, cała reszta wynika z klasy i talentu Carlosa. W tym roku Mistrzostwa będą raczej dla BMW, lub Aprilii, ponieważ jest więcej torów szybkich , niż krętych- technicznych, tak, więc nie masz co się obawiać o Aprilię... Forza Ducati!!! Pozdr.
OdpowiedzBMW nie pchało się z boxerem do superbike, więc i ducati powinno 4 cylidrówke stworzyć. Wtedy zasady wyścigów są jasne i sprawiedliwe.
OdpowiedzKlasyka to Ducati L-2, oto odpowiedź... Z tym , że być może pojawi się taki Superbike Ducati- to wcale niewykluczone. O jednym panowie zapominacie, czy nie wspaniale oglądać jak europejski David bije japońskich Goliatów, przypomnijcie sobie budżety jakimi może dysponować Ducati( 35-40 tys rocznie wyprodukowanych motocykli), a np. Honda ( 10-13 milionów rocznie!), a Kawasaki to nie mała firma - motocykle to zaledwie promil jej działalności... Ale to nie na temat...
Odpowiedzducati się przecież wycofało z WSBK...
Odpowiedzducati właśnie wygrało... ZDOMINOWAŁO dwa wyścigi i testy
Odpowiedz